ПРОГРАМНО-АПАРАТНИЙ КОМПЛЕКС "ХОРТИЦЯ-М" для автовокзалів та автостанцій

  На підприємствах, основним предметом діяльності яких є технологічні процеси з обслуговування автотранспортних пасажирських перевезень, число великих автовокзалів складає менше 30% всієї мережі, а біля 70% - це невеликі автостанції.
 

СЕККА "КАЛИНА МТ-01.02"

   На даний час робочі місця касирів і на автостанціях, і на автовокзалах, як правило, оснащені комп'ютерними (POS) терміналами з електронними контрольно-касовими реєстраторами (ЕККР). Такі програмно-апаратні рішення є дорогими як з огляду значної вартості самого обладнання і програмного забезпечення до нього, так і з огляду значних експлуатаційних витрат (ремонт та технічне обслуговування ЕККР, комп'ютерної та іншої супутньої техніки, супровід програмного забезпечення тощо).
   Застосування автономних електронних контрольно-касових апаратів (ЕККА) суттєво дешевше. Однак, функціонал існуючих ЕККА, порівняно з POS-системами,  є досить обмеженим і не забезпечує в повному обсязі виконання всіх задач, особливо на автовокзалах.
   Представляємо розроблений і апробований в роботі програмно-апаратний комплекс "ХОРТИЦЯ-М", який забезпечує повну автоматизацію технологічних і бізнес-процесів автовокзалів і автостанцій області та головного офісу підприємства, продаж і повернення квитків в мережі Internet та ін.
 
Конфігурація комплексу
1. Спеціалізований ЕККА "КАЛИНА МТ-01.02" поєднує в собі переваги POS-систем 
і достоїнства автономних ЕККА. СЕККА "КАЛИНА МТ-01.02" призначений як для автономної роботи на автостанціях, так і на крупних автовокзалах в складі автоматизованої системи управління автовокзалом "ХОРТИЦЯ-2".
   СЕККА "КАЛИНА МТ-01.02" здійснює продаж квитків в мережі Internet без використання POS-терміналів на даній автостанції. Касовий апарат надає касиру вичерпну інформацію  про рейси, перевізників, страховиків, категорії пасажирів з пільгами, незакриті відомості, забезпечує швидкий і зручний пошук рейсів за назвою або кодом станції (зупинки) тощо.
 
Параметри СЕККА "КАЛИНА МТ-01.02"
Параметри
Значення
Кількість рейсів
525
Кількість перевізників
525
Кількість програмованих станцій і зупинок
2000
Кількість страховиків
100
Кількість пільгових категорій
100
Кількість програмованих товарів, не менше
3000
 
   При поверненні квитка друкується чек повернення і його копія.
   Після продажу квитка на рейс, що відправляється з іншого автовокзалу, на автовокзалі відправлення автоматично відкривається відомість "20-АСС". Пасажир здійснює посадку на автовокзалі відправлення без додаткової реєстрації. Повернення такого квитка можна здійснити як на автостанції, де був куплений квиток, так і на автовокзалі відправлення в будь-якій касі. В випадку зриву транзитного рейсу формується чек повернення за "непройдений шлях". При закритті відомості друкуються два примірники форми "20-АСС".
 
2. На автовокзалах, де необхідно забезпечити одночасний продаж квитків в декількох касах на один і той же рейс при значному пасажиропотоці використовується той же СЕККА "КАЛИНА МТ-01.02". Тут касові апарати об'єднані в локальну мережу в складі автоматизованої системи управління автовокзалом "ХОРТИЦЯ-2". Система може забезпечити одночасну роботу на 256 робочих місцях. Запит рейсів, їх перегляд, вихід в мережу Internet при продажах квитків здійснюється касиром безпосередньо з СЕККА. Повернення квитків проводиться в будь-якій касі.
   Управління технологічними процесами автовокзалу здійснюється диспетчером у локальній мережі АСУ "ХОРТИЦЯ-2".
 
3. Управління всіма автовокзалами і автостанціями в корпоративній мережі "ХОРТИЦЯ-М" здійснюється з центрального сервера: контроль процесів комунікації в мережі, віддалене повнофункціональне програмування СЕККА, синхронізація часу тощо. Центральний сервер забезпечує формування надзвичайно повної системи звітності, передачу первинної інформації в облікову програму підприємства, можливість аналітичної обробки результатів діяльності.
   При відсутності зв'язку в мережі Internet робота на всіх автовокзалах і автостанціях відбувається в локальному і автономному режимах. Після відновлення зв'язку вся інформація в автоматичному режимі вичитується і передається на центральний сервер.
   Описана система здатна ефективно забезпечити сумісну роботу операторів ринку в межах всієї України.
   Цей комплекс встановлений на ПАТ "Запоріжавтотранс". В частині автостанцій і автовокзалів система ефективно експлуатується вже понад три роки. В складі корпоративної мережі комплекс більше, ніж півроку експлуатувався в технологічному режимі і вводиться в експлуатацію. Комплекс "ХОРТИЦЯ-М" отримав високу оцінку спеціалістів.

 

Кошик
View your shopping cart.
Вхід