СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Комплексна сервісна підтримка
Види послуг, що надаються компанією:
- Гарантійне та післягарантійне обслуговування, ремонт обладнання ;
- Пуско - налагоджувальні роботи;
- Проводення профілактичних робіт, що націлені на запобігання можливих поломок (несправностей) в майбутньому;
- Інформаційна підтримка;
- Постачання запасних частин і складових обладнання за заявками Замовника;
- Модернізація бізнес процесів, постачання спеціалізованого устаткування і програмного забезпечення.
Технічна підтримка - комплекс робіт, передбачених експлуатаційними документами, які виконуються з метою підтримки працездатності реєстратора. Здійснюється в порядку, чітко обумовленому в Договорі про сервісне обслуговування. Запити на виконання надходять на «Гарячу лінію» або безпосередньо з об'єктів, або через централізований Диспетчерський пункт Замовника.
Технічна підтримка включає:
- Забезпечення послуги «Гаряча лінія» відповідно до вибраного рівня сервісного обслуговування;
- Реєстрація Запитів на обслуговування та інцидентів із обов’язковим повідомленням Замовника про характер несправності та терміни усунення;
- Проведення планового технічного обслуговування обладнання один раз на місяць;
- Роботи з відновлення працездатності;
- Консультації технічному персоналу Замовника з питань експлуатації обладнання та периферійного обладнання в межах конфігурації об’єктa обслуговування;
- Щорічна перевірка на відповідність програмній та конструкторсько-технологічній документації, у відповідності до чинного законодавства;
- Систематичний аналіз інцидентів для виявлення їх причин та умов, з метою запобігання повторної появи таких інцидентів;
- Використання нових сучасних технологій віддаленого діагностування несправностей обладнання . Віддалене перепрограмування обладнання.
Переваги:
- Висококваліфікований персонал, спеціалізоване обладнання та 15 річний досвід роботи на ринку;
- Оперативність у відновленні бізнес процесів та наданні консультацій;
- Обслуговування по всій території України , 24 години на добу , 365 днів у році;
- Мінімізація простоїв об’єктів обслуговування.